Sider

onsdag den 25. februar 2015

Fødselsdagskort

Det er sådan en rigtig øv-dag i dag. Dem er desværre mange af for tiden, og det frustrerende er, at jeg har svært ved at sætte en finger på, hvorfor. I stedet for at slå mig selv i hovedet med bebrejdelser og selvkritik forsøger jeg at lade tankerne flyve væk, sætte tempoet helt ned og lave noget, jeg kan fokusere på - og som fodrer den skabertrang, som pibler frem et sted langt inde, men som så tit bliver slået ned af dumme tanker.

Og det gør virkelig noget godt at skabe. Når det lykkes altså! Og det er måske netop grunden til, at modet ikke altid er der til at kaste mig ud i det. Frygten for at fejle. Lige nu gjorde det mig godt at se streger, farver, harmonier og skygger blive til noget simpelt men alligevel færdigt. Og så er det jo altså bare med at glæde mig over det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar