Sider

onsdag den 21. august 2013

Bryllupsdag

I dag er det tre år siden, jeg blev gift med min elskede mand. Den største dag i mit liv. Både fordi det var en overvældende fantastisk dag - nøjagtig som vi havde drømt om. Men også fordi det var så stor en milepæl i mit liv. Det ændrede alt! Og jeg har aldrig fortrudt et eneste sekund...

Jeg er fyldt af taknemmelighed over den store gave, jeg har fået! 

Og i aften skal vi ud og spise lækker mad, hjem og læse taler og måske se lidt underholdning fra den dag for tre år siden. Ikke fordi dagen er det vigtigste, men fordi det løfte vi gav den gang skal vare altid - og fejres på en særlig måde, når det er vores bryllupsdag. 

For det ér en særlig dag - d. 21. august - vores dag! Dig og mig, Lasse. Dig og mig!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar