Sider

fredag den 4. oktober 2013

Alternativ bryllupskage

Jeg har fået en forespørgsel på en alternativ bryllupskage - eller i hvert fald en billigere bryllupskage. Jeg tænkte straks på idéen med et 'cupcake-tårn', som jeg et par gange tidligere har eksperimenteret med. Nogle gange udelukkende cupcakes. Andre gange med en reel topkage som øverste lag på stativet, så der er noget for brudeparret at skære ud - eller gemme til deres 1 års bryllupsdag.

Selv er jeg ret vild med idéen om en lidt alternativ kage. Mulighederne er uendelige, og her under kommer et lille udsnit af eksempler på disse cupcake-tårne. Hvis du vil se flere, kan du kigge forbi dette pinterest-board, hvor jeg har samlet endnu mere inspiration!

Billede set her

Billede set her

Billede set her

Billede set her

Billede set her

Billede set her

Billede set her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar