Sider

onsdag den 1. oktober 2014

Forberedelser til IKEA vol. 1

Jeg er så heldig at være blevet kontaktet af IKEA Aarhus, da de har inviteret en flok kage-bagere til et event i efterårsferien. Så d. 16. Oktober kl. 11-15 står jeg i køkkenafdelingen og fremtryller lækkerier kreeret med deres produkter.

Der er allerede blevet brainstormet lidt, og som altid foregår det med papir og farver her hos mig. Måske ender nogle af idéerne med at komme med i IKEA...

Ind til videre tænker jeg noget med æbler, kanel, græskar, karamel, vanilje, efterårsfarver, blade, edderkoppespind, lidt halloween og en hel masse sjove idéer. Jeg er meget spændt på det, for 'er jeg god nok?', 'tænk hvis noget brænder på?', 'forventer de noget helt andet, end det jeg kan?' osv. På den anden side, så må man jo af og til tage en chance, og jeg håber, det bliver både hyggeligt og en spændende udfordring!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar