Sider

mandag den 11. marts 2013

Inspirerende bagværk

Jeg er VILD med at bruge tid sammen med min røremaskine! Derfor gemmer jeg altid lige et link, når jeg støder på flotte billeder af lækkert brød. Her under er billeder + links til nogle af de opskrifter, som jeg skal kigge lidt nærmere på, når tiden er til det. Min styrke er ikke at holde mig til en opskrift, men hvis resultatet lever op til billederne, så kan det være, jeg skal til at øve mig på den slags millimeter-nøjagtighed... Måske der er noget, du har lyst til at prøve af?

Pestobrød - find opskriften her

Foccaciabrød - find opskriften her

Croissants - find opskriften her

Nordisk grissini - find opskriften her

Rustikt brød - find opskriften her

Naan brød - find opskriften her

Baguettes - find opskriften her

Knækbrød - find opskriften her

Pitabrød - find opskriften her

Madbrød - find opskriften her

Søde bamse-boller i kopper - find opskriften her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar