Sider

mandag den 11. august 2014

Back in the monday-game

Mandag, hverdag og op på hesten igen. Sådan er situationen vist for mange i dag - eller har allerede været det i en uges tid. Her hos mig er ferien slut i dag, men den 'rigtige' hverdag med forelæsninger og læsesal starter først om nogle uger. Indtil da står den på (masser af) rengøring, afslutning af regnskab for årets børnelejr, en lang række lægebesøg (og hvad der til følger) og ellers bare hængepartier i stride strømme efter en fantastisk dejlig ferie men med alt for lange svartider på mails, sms'er og beskeder på telefonsvareren, som VIRKELIG trænger til en opstramning.

Og så er det blog-tid igen, efter en ferie-pause, fordi tiden er gået med sol, sjov og snak med så stor intensitet, at jeg fuldstændig har glemt at skrive og dele her. Men jeg er klar igen, og har bl.a. en masse billeder og kreative planer, som jeg glæder mig til at dele...

Jeg håber, at sommeren også har været lys, let og god ved jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar