Sider

lørdag den 9. august 2014

Campingferie 2014

Søndag eftermiddag pakkede vi campingvognen og drog sammen med gode venner til Skovgårde på campingferie. I campingvogne liggende overfor hinanden har vi rendt ind og ud hos hinanden, samtidig med at vi også har haft tid hver for sig. Der har været masser af snak, hygge, godt vejr, strandture, store is, forkyndelse, undervisning, sjov, leg, lækkerier, spil, søvn (der var lidt underskud på dén konto efter sidste uges børnelejr) og ellers bare totalt camping-nydning!

Jeg ELSKER at være på camping, og jeg bilder mig ind, at jeg snildt kunne tage en måneds tid mere under de boligforhold. Måske er jeg naiv... Men lyden af lynlåse, der trækkes op og i. Stille regnen på tagene. Stearinlysene, der blafrer i forteltene. Den anede fugt i luften, når mørket falder på. Duftene. Enkeltheden. Og fraværet af de daglige gøremål, som der hjemme så let kan fjerne fokus fra de små glæder og det virkelige nærvær.

Så må man i stedet glæde sig over den kortere vej til toilettet om morgenen, den lidt bedre (og større) seng, opvaskemaskine, internet osv. osv. Ja, hver ting sin glæde!













Ingen kommentarer:

Send en kommentar