Sider

fredag den 21. august 2015

5 års bryllupsdag

Vi har bryllupsdag i dag, og det er altid noget helt særligt. Nu er det fem år siden, vi for alvor startede vores liv sammen, og ud over de store tanker om, hvad ægteskabet er, og om hvad vi betyder for hinanden, så er der også bare alle de gode minder om den helt særlige dag for fem år siden.

Vi har tidligere på vores bryllupsdage læst præstens tale fra kirken, set billeder og video (ikke mindst af noget virkelig sjovt underholdning), og ellers bare forkælet hinanden og lavet noget hyggeligt. I år har jeg bare slet ikke magtet det store. Depression og svære følelser forsvinder desværre ikke bare fordi det er en særlig dag, så vi har holdt programmet meget simpelt og valgte at tage ud og spise og efterfølgende at gå en tur ved vandet. 



Og det bedste er, at sammen med Lasse skal jeg lige præcis ikke lade som noget som helst. Jeg kan med ro i sindet sige, hvad jeg magter - og han står bare med åbne arme og elsker mig, som jeg er. Jeg har den bedste mand, jeg kunne drømme om, og jeg er så enormt taknemmelig over den gave han er for mig hver eneste dag. Jeg elsker dig, min dyrebare skat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar