Sider

fredag den 28. august 2015

En hemmelighed...

Jeg troede aldrig, jeg skulle breake den her nyhed, men nu sker det: Jeg er gået i gang med at tage kørekort. I dag har jeg siddet bag rattet for første gang - argr!! Godt nok kun med 7-8 km/t. på manøvrebane og uden overhovedet at bruge speeder, men man skal jo starte et sted, og jeg synes faktisk, det gik rigeligt hurtigt. Kald mig bare en pivskid! Lasse mener dog ikke, der vil gå lang tid, før jeg får problemer med at holde mig inden for fartbegrænsningerne. Jeg har meget svært ved at tro, at det bliver et problem.

Men man skal jo starte et sted, og nu er jeg da i gang. Heldigvis følges jeg med min søster, Maja, så vi ikke er helt alene om at føle os totalt gamle sammen med alle de 17-18-årige. Mon der egentlig er en grund til, at det er smart at kaste sig ud i noget så halsbrækkende, som at køre bil, mens man stadig tror, man er 17 og uovervindelig? Jeg tror i hvert fald ikke, man er mindre bange for trafik og konsekvenser, når man er 32 - og liv og død ikke længere kun er abstrakte begreber...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar