Sider

lørdag den 15. august 2015

Bryllupskage i natur-farver

Den sidste kage i lang tid - og heldigvis gik det godt, og min fætter og hans smukke brud blev glade for resultatet! Det betyder altid noget særligt, når brudeparret er nogen tæt på, og at jeg - som i dette tilfælde - også selv skulle med til bryllupsfesten. Det er en stor ære og en tillid at blive vist, så jeg har altid nerver på; for kan jeg nu gøre det godt nok.

Kagen var med chokoladebunde og nøddebunde, lagt sammen med hvid chokolademousse, jordbærmousse og jordbærkompot med makroner. Den er overtrukket med overtræksmarcipan, som jeg har farvet hvidt. Alle blomster er lavet af fondant, og båndet omkring kagerne er naturfarvet hessian med bomuldssnor omkring. Under stoffet er der et 'bånd' af bagepapir, så stoffet ikke kommer i berøring med marcipanen. Banneret med deres navne på toppen lavede jeg ligeledes af hessian - læs mere om det her.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar