Sider

tirsdag den 1. januar 2013

Bye, bye, baby!

De sidste rester af 2012 er presset ud af citronen, og selvom i dag egentlig føles ligesom i går, så er det jo altså et helt nyt år, vi befinder os i. Det føles meget godt ind til videre.

Jeg elsker nye, blanke muligheder for at starte forfra og lægge nye planer. Hvor der kan trækkes en streg i sandet, og hvor man får en chance mere. Mandage er rigtig gode til at begynde på nyt. Den første i en måned i endnu højere grad. Og den første dag i et splinternyt år, det er da den ultimative 'new beginning'. Ingen tvivl om, at nytårsforsætterne netop fordi vi elsker nye 'starter' derfor lever i bedste velgående...

Måske lyder jeg som en naiv jubel-optimist, men jeg er ligeglad! Jeg holder på, at NU vender det! Mine mål bliver nået, dårlige vaner bliver brudt og om et år kan jeg se mig selv i øjnene og sige: Du gjorde det! Året blev ikke perfekt, men jeg tog nogle store og afgørende skridt i mit liv - 2013 blev skelsættende!

Så bye, bye, baby. 2012 med al din udfordring, dine tårer og din kæmpen. Jeg levede dig og jeg overlevede dig, og jeg er kommet ud stærkere, end jeg gik ind. Men nu begynder noget nyt, og jeg vil tillade mig at forvente, glæde mig og begejstres! Rigtig godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar