Sider

tirsdag den 22. januar 2013

Jeg ELSKER barnlige sjæle!

Én af mine yndlings blogs er 'Color me Katie'. Forvent ikke hverken raket-videnskab eller intellektuel udfordring. Hun kan noget helt andet! Det magiske i livet bliver indfanget på den mest underfundige og fine vis. Og jeg er vild med det!

Jeg griner, overraskes, glædes, begejstres, ja, jeg lader mig rive med! Af et univers i farver og med en barnlig glæde og umiddelbarhed, som ellers så ofte bliver glemt mellem indkøbssedler og nullermænd

Pludselig kan jeg savne at være barn, hvor det hele ikke er så tænkt. Jeg aner ikke, hvordan Katie er i virkeligheden. Om hun udtænker sine blog-stunts, eller om det afspejler et underfundigt liv. Under alle omstændigheder, er det livsglædeligt og et rent fantasi-boost til mig at kigge med! Jeg er fan!

Se for eksempel hendes nyeste indlæg '10 ting, der gør mig glad' (et udvalg fra hendes top 10 følger her under). Jeg siger det igen: Jeg er fan! 

Et tøjskab i farve-orden

At løbe gennem en have-sprinkler

 At kaste sig ned i sin 'blob bed'

At danse på tagene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar