Sider

mandag den 14. januar 2013

Inspirerende lamper

Mandage bliver ofte kaldt deprimerende, grå og kedelige. Måske mest af alt fordi de står i skærende kontrast til weekenden, som lige er slut - og med vished om, at der er lææænge til weekend igen.  Men nu forsøger jeg mig med lidt 'pang' og kreativt stjernestøv. Fremover vil mandage nemlig være lig med inspiration, kreative idéer og hyggeligt deleri her på min blog... Der er så meget fedt der ude i verden, som trænger til at blive delt. Here goes:  


Min inspirerende mandags top 10 
- denne gang med kreative gør-det-selv-lamper

1. Papkrus-lampe
Læs mere om lampen her


2. Æggebæger-lyskæde
Læs mere om lyskæden her


3. Picasso på rispapir
Læs mere om lampen her


4. Lynlås-lampe
Læs mere om lampen her

5. Mini-lampeskærme til lyskæde
Læs mere om lyskæden her 


6. Lys i piskeris
Læs mere om lampen her


 7. Papirstrimmel-lampe
Læs mere om lampen her

8. Blonde-lampe
Læs mere om lampen her 


9. Kaffefilter-lampe
Læs mere om lampen her


10. Syltetøjsglas
Læs mere om lampen her


Jeg har lyst til at kaste mig over alle idéerne og forsøge mig udi lampe-mageri. Måske jeg bare skulle starte med en enkelt af dem...

Alle idéer er fundet på Pinterest, som er en uendelig inspirationskilde til alt, hvad hjertet begærer. Se flere lampe-idéer på mit 'create lampe board', eller gå på opdagelse i alle mine boards på min profil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar