Sider

onsdag den 15. januar 2014

Indrammet kærlighed

Indrømmet: Jeg elsker ord! Både at bruge dem, at få dem, at lytte til dem, at læse dem - ja, jeg elsker ord! Men én slags ord elsker jeg endnu mere end alle andre: Kærlige ord fra mennesker, jeg elsker - og som elsker mig.

I kalendergave gav jeg én dag min mand denne ramme, som (i hvert fald indtil videre) står placeret i vores køkken på emhætten. Klar til små hilsner og påmindelser om, hvorfor vi elsker... Indtil videre er der skrevet en håndfuld hilsner frem og tilbage - og der er både brugt store og 'små' ord.

En nem kæreste-gave-idé, hvis man er til den slags :)

Jeg har brugt en billig ramme med plast 'glas', et stykke karton, en sprittusch, en whiteboardtusch og et bånd. Først har jeg bundet den ene ende af båndet omkring whiteboardtuschen og bundet den anden ende omkring den nederste del af rammen. Så har jeg i det ene hjørne af kartonet skrevet 'Jeg elsker dig, fordi...' og så ellers ladet resten af pladsen stå tom. Der kunne også stå 'Tak fordi...' eller noget helt tredje. Efterfølgende satte jeg 'glasset', kartonet og bagpladen i rammen - og værsgo: Et styk ramme til kærlige hilsner...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar