Sider

onsdag den 19. februar 2014

Anti-Valentines day

Af princip køber Lasse ikke blomster på Valentines Day. Ingen læggen sig under for kommercielle krav her. (Spørgsmålet er, om det egentlig så ikke er lidt tvetydigt at gøre det til en tradition at købe blomster dagen før Valentines day - bare fordi det ikke skal være den dag, hvor det pålægges os??)

Hvis jeg skal være ærlig, så går jeg faktisk ikke så meget op i, hvilken dag det er. Jeg bliver bare så bund-lykkelig og grund-glad, når jeg på konkret vis - som fx med blomster - bliver mindet om, hvor velsignet jeg er! 

Heldigvis er følelsen ikke afhængig af hverken gaver eller blomster. Ord, blikke, kys, nærvær, tid - ja, at være, hvor den man elsker er. Det er ganske fint og helt nok for mig! Konkrete påskønnelser er ekstra 'krymmel på kagen', og det er jo heller ikke dårligt at blive overrasket med ind imellem. Jeg er taknemmelig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar