Sider

torsdag den 13. februar 2014

Verner Panton

Jeg har i flere år gået og haft lidt af et crush på en helt særlig Verner Panton lampe. Den anden dag, da vi var på sofa-jagt, var jeg lige omkring lampe-afdelingen for at 'besøge' min store kærlighed. Crushet aftager umiddelbart ikke. Måske med tiden? Eller måske jeg en dag for råd? Indtil videre må det være kærlighed på afstand, men selv på et billede kan jeg glæde mig helt ind i hjertet over dens skønhed, coolness og gennemførte statement som designikon. Jeg ved selvfølgelig godt, at de seneste års popularitets-comeback har taget noget af det unikke af den, men efter min mening gør det ikke lampen mindre særlig. Dens klasse kan bære dens hyppige optræden rundt omkring (det er vel dét et design-kon kan?). Det er i hvert fald min mening. Måske har kærligheden gjort mig blind?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar