Sider

mandag den 11. februar 2013

Inspirerende 'Valentine-stuff'

Advarsel: Pladder-romantik vil forekomme i nedenstående!

Valentines Day nærmer sig (på torsdag d. 14. februar, hvis man skulle have glippet de utallige påmindelser i reklamerne de sidste par uger), og så skal kærligheden have fuld skrue! Personligt er jeg ikke stor tilhænger af, at alt - selv kærligheden - gøres kommerciel, men på den anden side er enhver anledning til at forkæle dén man elsker, vel også en god anledning?!

Hjemme hos os fejrer vi ikke d. 14. februar, for min mand er endnu mere kommercielt-forskrækket (læs: frastødt!) end mig. Så jeg får blomster og bliver forkælet alle mulige andre dage. Jeg klager ikke!

Men kærligheden er det ultimative uanset, og nu bliver Valentines Day en oplagt mulighed til en lille Love-special af 'Inspirerende mandage'. Here goes...

Cupcakes med hjerter all over the place... Se mere her!

Et hjerte-stempel (perfekt til kærestebreve) af en køkkenrulle-rulle med et 'knæk', så den laver de fineste hjerter... Se mere her

Kæreste-breve-cookies. Se mere her

'Sweets for my sweet' - find dem her

Et glas fyldt med date-night-idéer... Se mere her

Fin halskæde - find den her

At brodere kærlige ord... Se mere her

Den sødeste lille hjerte-tærte... Se mere her

En sød idé: Forstør jeres fingeraftryk og lav et billede til væggen. Se mere her

Simpelt men smukt! Se mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar