Sider

onsdag den 22. maj 2013

Drømmer om sommer

Som en anden pirat sidder jeg her med en klap for det ene øje (efter mit uheld i lørdags), men heldigvis har mit 'raske' øje været yderst samarbejdsvilligt i dag, så jeg har alligevel fået skrevet en del på min bachelor. Den skal være klar til korrektur på fredag, så det nærmer sig efterhånden hastigt!

Nu er både mit højre øje og mit hoved ved at være fladt for i dag, så jeg satser på at nå det sidste i morgen. Det bliver en LANG dag, men forhåbentlig har det venstre øje det så godt i morgen, at jeg kan arbejde med lidt mere sam-syn, end hvad det har været tilfældet i dag.

I stedet sidder jeg og drømmer om sommer. Jordbær med mælk. Duften af kød på grillen. Kongespil. Vandmelon. Solcreme og vattæpper. Snak på terrassen til det bliver mørkt. Friske blomster. Hygge. Tid. Sommerhus. Afslapning. Camping. Bare tæer i græsset.

Og hvem ved; måske en lille sommer-fest?!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar