Sider

mandag den 6. maj 2013

Inspirerende sy-projekter

Når jeg er færdig med eksamens-perioden (om præcis én måned i dag - yeah!), så glæder jeg mig til tid til kreative projekter. Her under følger idéer til, hvad jeg drømmer om at kaste mig ud i...

'Hygge-madrasser' til solbadning eller filmhygge. Se idéen her

Udskiftning af gardinet i soveværelset (i andre farver). Set her

Måske et fint hovedgærde til sengen? Idéen er set her

En sjov gave til en dyreglad sjæl?! Idéen set her

En monster-bamse syet af en aflagt sweater. Idéen er set her (link deaktivt)

Puder til sjov. Idéen er set her

En fin fin top. Idéen er set her

Et fint og brugbart forklæde for at undgå melede bluser! Idéen set her

Dække til symaskinen for at undgå støv i maskineriet! Idéen set her

Et smart etui - og med plads til høretelefoner! Idéen set her

En pigekjole syet af en gammel skjorte. Smart og billigt! Idéen set her

En toilettaske - ja tak! Set her

Et tæppe dannet af små 'puder' af aflagte striktrøjer. Set her (link deaktivt)

Et dekorativt flæse-tørklæde. Idéen set her

Filt-sløjfer i hårelastikker. Idéen set her

Transportabel opbevaring/garage til en udvalgt bilpark. Idéen set her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar