Sider

tirsdag den 28. maj 2013

Bye, bye græs-enke-status

Selv, når det kun drejer sig om en uge, så er det fantastisk at ses igen! Jeg længes efter ham. På et dybere plan, forstås...

Jeg føler mig lidt halv, når han er væk. Bliver måske endda lidt sær?! Taler lidt med mig selv og sådan. 

Selvom der ellers af og til er travle uger, hvor det mest bliver til hurtig info om indkøb og flygtige kys på vej ud af døren, så betyder det alligevel noget, at den andens åndedræt høres, når man sent lister sig ind i soveværelset. Mærker varmen stråle fra kroppen ved siden af i sengen. Nærværet har værdi. Kvalitet frem for kvantitet.

Af og til kan arbejds-rejser dog ikke undgås, og det er også helt ok. Jeg kan sagtens nyde friheden! Når bare han kommer hjem igen!

Men efter en uge uden hverken kvali- eller kvantitet, er det nu ganske udemærket, at have ham tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar