Sider

onsdag den 1. maj 2013

1. Maj - jeg mangler ord...

Det er måske netop det, de mange buh'ende, piftende, vand-sprøjtende og tomat-kastende 1. Maj deltagere gjorde: manglede ord!

Lige gyldig hvad man mener om statsministeren, regeringen, reformer, regerings-indgreb, løftebrud osv., så synes jeg, opførslen overfor Helle Thorning var grænseoverskridende og for meget!

Jeg bilder mig ind, at jeg kan forestille mig afmagten og frustrationen hos de ramte, men lige meget hvor meget, jeg forsøger, så forstår jeg ikke handlemåden!

Jeg stemmer ikke rødt. Men jeg glæder mig heller ikke over regeringens modvind. Lige meget hvilken farve regeringen har, så må det vigtigste være vores land, vores folk og vores ve og vel. Men vel også Helle Thornings?!

Hvis hun ville være populær, havde hun vel valgt en anden strategi? Ingen skal bilde mig ind, at det er sjovt at stå model til dårlige meningsmålinger og tomatkast!

Der må vel være en eller anden mening med de såkaldte nødvendige beslutninger?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar