Sider

tirsdag den 4. juni 2013

Pudekamp

Måske er det træthed. Måske bare fordi jeg har en svaghed for puder. I hvert fald har jeg drømt om puder i nat. Mange puder!

Lidt som dengang i børnehaven, hvor der var et decideret pude-rum. Hvor fedt kunne det lige være, at have et pude-pøle-rum, hvor man kunne boltre sig og have de vilde pudekampe?! Måske liiiige lidt over-killed at bruge et helt rum på den slags. 

Men jeg ser det for mig: at have besøg af venner og familie med børn og præsentere poderne for et pude-rum!! Totalt julelys i øjnene, tror jeg nok lige!

Her følger en lang række sjove, fine, skøre, skæve og dekorative puder. Bare som inspiration, hvis der skulle være andre, der har et rum tilovers, som plager om at blive pude-rum. Eller måske bare, hvis sofaen kunne trænge til lidt nyt lir...

billede fundet her

billede fundet her

billede fundet her

billede fundet her

billede fundet her

billede fundet her

billede fundet her

billede fundet her

Billede fundet her
billede fundet her

Billede fundet her
billede fundet her

billede fundet her

Billede fundet her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar