Sider

tirsdag den 11. juni 2013

Taknemmelighed

Jeg blev så utrolig begavet i går, hvilket var helt overvældende og meget uventet. Gaver, blomster, mails, sms'er, hilsner på Facebook, opringninger, knus og en masse tanker. Tusind tusind tak til jer alle sammen. Jeg føler mig meget lille og meget velsignet!

  Smukke blomster fra Lasse i yndlingsfarverne pink, rød og orange

Fin halskæde - fimoperler i lædersnor lavet af en søde, dygtige Karin

En stor buket gule roser - fra Karin, Anders, Aske og Levi

En stor pakke fra mine forældre og søskende - indeholdende dette

Og også en skøn buket fra mine forældre og søskende

Smukke øreringe fra søde Sofia.
Et dejligt kort samt gavekort til kosmetolog fra mine svigerforældre

Med bud kom en smuk buket og en dejlig hilsen fra min skønne moster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar