Sider

søndag den 23. juni 2013

Party-time!

Det har været en dejlig, dejlig dag i dag! Jeg er blevet velsignet med selskab af skønne venner, som jeg ville fejre for at sige tak for hjælpen med en milepæl i mit liv = min Bachelor, som er nået efter 6 års studie.

Gæsterne kom kl. 12 til mad:

- spinatvafler med røget laks, friskost og dild
- barbecuemarinerede kyllingelår
- cæsar salat
- couscoussalat
- brød med feta og spinat
- grissini med guacamole
- nachos med salsa og cremefraiche
- grøntsagsstænger i glas med dip
- gratinerede pandekager med kødfyld
- frugtspyd
- pølsehorn
 
Efterfølgende stod den på kongespil, frisk luft og udendørs hygge, mens (de ellers lidt truende skyer) holdt sig på måtten.

Så var der kage og øvrige lækkerier:
- jordbærtærter med creme og marcipanfyld
- hyldeblomst-cupcakes med frosting af mascarponecreme også med hyldeblomstsmag
- spyd med små pandekager, jordbærcreme og friske jordbær
- frugtspyd

Så fulgtes vi ad til gudstjeneste i Aarhus Bykirke på den anden side af Viborgvej, hvorefter festen efterfølgende fortsatte med hjemmelavet pizza og fortsat hygge.

Aftenen sluttede med Sct. Hans bål, fællessang, snobrød, skumfiduser, varme tæpper, klar sommerhimmel og sjov, snak og hygge.

Det har været en utrolig dejlig dag! Jeg er dybt, dybt taknemmelig!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar