Sider

søndag den 16. marts 2014

Barndommens land

Vi tog i dag i kirke i Bykirken i Favrskov - en valgmenighed, der holder til i Grundfør Kirke ved Hinnerup. Den kirke, hvor jeg for 31 år siden blev døbt, og den by, hvor jeg sammen med mine forældre og min storesøster boede, ind til jeg var 2,5 år. 

Vi kørte efter gudstjenesten forbi stedet, hvor vi dengang boede, og det så bare så hyggeligt, rart og trygt ud. Sådan et sted, man gerne vil vokse op. Jeg kan huske små glimt, og jeg glæder mig til ved lejlighed at få mine forældre til at fortælle mere. 

Barndommens land blev genoplivet på en ganske almindelig blæsende søndag, og jeg kom til at længes lidt efter selv at blive mor, skabe familie, minder og lade generationerne udvikle sig. Være med til at skrive næste kapitel af den historie, som begyndte for snart mange år siden i en lille by uden for Aarhus. MIN historie!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar