Sider

onsdag den 5. marts 2014

Pinterest og bryllupskager

I løbet af de næste måneder har jeg fået æren at bage flere bryllupskager til gode mennesker. Den første er til min dejlige kusine og hendes kommende mand, og kun det bedste er godt nok til dem!

Vi har allerede snakket lidt om fyld og udseende, og det bliver nok både noget med chokolade og frugt. Spændende - og skønt valg! 

I processen, hvor der skal findes idéer og planlægges design, er internettet fantastisk - og ikke mindst Pinterest er helt eminent. Her er det muligt at samle den inspiration, man finder rundt omkring på internettet, og kilden til inspiration gemmes automatisk sammen med billedet, af det man gemmer. Super godt, når man skal finde tilbage til stedet, hvor inspirationen kommer fra. 

Jeg har et helt 'board', hvor jeg har samlet inspirerende kager pyntet med paneler, flæser og blad-mønster, som jeg har kigget lidt nærmere på, nu hvor første kage skal planlægges. Her er et par eksempler af den slags...






Alle billeder stammer fra dette board, hvorfra billedets oprindelse også er at finde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar