Sider

mandag den 17. marts 2014

Camping-looove!

Vi har været ved at planlægge vores sommerferie, og det krævede ikke mange snakke, før der var styr på det, for det endte med 'same procedure as last year'. Eller faktisk som de to sidste år. Én uge i mine forældres sommerhus ved Sjællandssiden af Storebælt. Én uge som ledere på en børnelejr i Odsherred. Og én uge på camping på Djursland. Og i år skal vi endda campere sammen med vores bedste venner. Det bliver så skønt! Vi var på besøg hos dem i går, og tankerne går allerede lystigt om, hvor hyggeligt det bliver til sommer...

Igen i år er vi så heldige at kunne låne min søsters svigerforældres campingvogn. Det er utrolig sødt af dem, og vi er vildt taknemlige! Det er en rigtig fin vogn - ikke luksus og heller ikke kæmpe stor, men i meget fin stand, med inventar og indretning som oven ud lever op til vores behov, og hyggelig er den også.

Mit pige-pynte-retro-gen er dog blevet lidt forelsket i, hvad inspiration Internettet og ikke mindst Pinterest byder på at vintage-camping-lækkerier. Det er småt, godt og hyggeligt. Og måske langt finere på billeder, end det er praktisk i virkeligheden. Men mæske sig i fine billeder koster jo ingenting, så jeg suger lækkerierne til mig og glæder mig endnu mere til sommer!

Fantastisk fin - set her

Med fint retro-tapet på døren - set her

Fin, fin makeover - set her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar