Sider

onsdag den 9. april 2014

Søster shopping

Om halvanden uge skal vi til min kusines bryllup, og så skal der jo gerne findes festligt tøj til lejligheden.

Jeg har ikke selv styr på mit outfit, men i dag var det min storesøster, der skulle indkøbes festtøj til. Hun sidder i kørestol, og har derfor brug for et par hjælpende hænder til at skubbe stolen, arme til at klæde af og på, øjne til at få overblik, og så selvfølgelig selskab - som det jo altid er rart at have. 

Datoen var sat i kalenderen for snart længe siden, så det kunne lykkes, at både min ældste lillesøster og jeg kunne komme med. En super hyggelig dag med snak, pjat, tøjprøvning og cafébesøg. Nu glæder vi os bare helt vildt til at se hende i kort kjole, læderjakke og farvestrålende neglelak på dagen! 

Maja får en slapper i Christas kørestol 

Hiv, træk og koordinering, når tøjet skal af og på...

Fine sko med sløjfer

Læder og neon - SÅ cool!!

Club sandwich og cola. Mums!

Elskede søstre! ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar