Sider

tirsdag den 1. april 2014

Nyt hår!

Det er nok lidt en vane-sag, det der med at undvære de 20 centimeter hår, man valgfrit har efterladt på frisørens gulv - og endda betalt penge for at afgive.

Jeg har aldrig været sart, når det er kommet til nye frisurer, og jeg er da også ofte gået fra frisøren temmelig utilfreds og ikke super præsentabel, fordi jeg har fået en skør idé, som nok så en del smartere ud inde i hovedet, end uden på hovedet. Ja, og så taler vi slet ikke om de utallige gange, jeg har lagt hår og hoved til veninders forsøg ud i hårfarvning og lyst til at udleve deres indre frisør, som ofte heller ikke er endt særlig lykkeligt...

Denne gang er jeg dog fint tilfreds! Jeg fældede som en langhåret hund, og mit tunge hår klaskede lige meget hvad jeg gjorde ved det. Nu er jeg på glattejern og saltvandspulver - og håber vi langsomt men sikkert bevæger os væk fra begynder-vanskelighederne og rent faktisk bliver gode venner, mig og min page!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar