Sider

onsdag den 16. april 2014

Større røremaskine?

Jeg har i længere tid drømt om en ny røremaskine - både fordi min nuværende har visse skavanker (fx skal man konstant trykke ned oven på den, for at dejkrogen kommer helt i bund), og så er størrelsen altså bare heller ikke helt optimal til mit behov.

Som nævnt her er jeg helt vildt i tvivl om, hvilken én, jeg skal investere i som erstatning. Jeg er ikke blevet mere afklaret, siden indlægget blev skrevet. Men snart skal der ske noget, for jeg er TRÆT af at gøre den ren efter en 'over-hævning', som igen skete i dag. Hvis det er en eksplosiv gær-dej, man har med at gøre, går det pludselig hurtigt. I dette tilfælde kunne jeg bogstavelig talt SE dejen hæve.

Fascinerende er det faktisk, hvis det ikke var fordi, man selv skulle rydde op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar