Sider

tirsdag den 29. april 2014

Nye farver!

Duften af træ. De perfekt spidsede blyanter. Farveorden og smukke nuancer. Robusthed. Idéer om alle de ting, man kunne tegne... Sådan er det for mig at få nye farver! Jeg elsker, elsker, elsker det!

Jeg kan tydeligt huske fornemmelsen, fra da jeg var barn. Totalt sommerfugle i maven - og det har ikke ændret sig. I hvert fald ikke, når der som med disse er tale om farver af virkelig god kvalitet, og det nogle, som kan være en tro følgesvend i mange år fremover. 

Sådan har det i hvert fald været med mine hidtidige LYRA Superferby, som efterhånden er slidt op både af voksne og mere barnlige hænder. Mine har jeg købt lige her, for nogle gavepenge, som nærmest tiggede om at blive brugt, da jeg alligevel skulle købe en gave i deres netshop. Jeg har ikke fortrudt! Lige nu er jeg bare lidt farve-forelsket!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar