Sider

onsdag den 21. maj 2014

Blomster og kærlighed

Mine forældre skrev i eftermiddags, om de måtte komme forbi og spise aftensmad. Det sker sjældent, det der med spontane visitter - hverken os hos dem, eller dem hos os - da de bor på Sjælland, og vi i Aarhus. Men da de alligevel var herovre i forbindelse med noget arbejde, og at jeg heldigvis var hjemme, passede det bare helt perfekt. Lasse var ikke hjemme, men jeg nød også at have tid sammen med dem alene!

Og så havde de den smukkeste buket med til mig! Fordi jeg har fået afleveret opgaven - og så 'bare' fordi jeg er elsket! Fantastisk sødt af dem... Jeg er meget glad for den og nyder den fuldt ud! Blomsters skønhed i changerende farvespil blæser mig altid lidt bag over, og jeg føler mig virkelig både set og elsket med så smuk en buket. Så nu følger den mig, når jeg går fra rum til rum, så jeg hele tiden kan nyde den fuldt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar